Runaway from Runway!

6 Mar

“The beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries, or the way she combs her hair. The beauty of a woman is seen in her eyes, because that is the doorway to her heart, the place where love resides. True beauty in a woman is reflected in her soul. It’s the caring that she lovingly gives, the passion that she shows & the beauty of a woman only grows with passing years.”

— Audrey Hepburn

HERKESE MERHABA!!

Bana göre yüzyılın en elegan, en başarılı, en ayakları yere basan kadını Audrey Hepburn..Ne de güzel söylemiş; giyindiğimiz şeylerden daha da önemlisi onları nasıl taşıdığımız, halimiz tavrımız gerçekten de.. Bir de gözler kalbin aynasıdır demiş ki o zaten hepimizce malum.. 🙂

Ancak kaçımız karşımızdaki kişinin gözlerine o kadar uzun ve derin bakıyoruz ki? Beyler dikkat edin karşınızdaki kadının gözlerindeki ışıltının sebebi siz olabilirsiniz, iyi bakın derim.. 😉

Elbisemize gelirsek.. Bu güzel elbiseyi yılbaşı için diktik ama sizlerle ancak paylaşabiliyorum. Çekimler için vakit bulamadık, vakit bulduktan sonra fotoğrafların bana ulaşması biraz gecikti.. D Tale bayağı yoğun bu ara 🙂 Aklıma gelmişken onların yeni çalışmalarını görmenizi tavsiye ederim:  dtaleart.com

Bu fotoğrafları da umarım beğenmişsinizdir. Anlaşıldığı üzere biz çekerken çok eğlendik 🙂

Elbisem; kendinden pullu tül bordo kumaş ve astar olarak da saten bordo kumaştan oluşuyor. Kumaşları Pendik Çarşı’da 19 Mayıs Caddesi’ndeki kumaşçıdan aldım. Elbisenin tasarımı bana ait. Arkası pencereli, göğüs kısmında kalp şekilli, karpuz kullu, pileli etekli bir model..

                                   Şirin bir elbise olsun istedim, öyle de oldu sanırım:)

 

Benden şimdilik bu kadar. Yorumlarınızı beklerim..

Gözlerinizi açık tutmayı unutmayın 😉

Sevgiler, sevgiler, sevgiler…

Yorum bırakın